Hlavní navigace

Google koupil firmu Teracent, další akvizice v oblasti reklamy

24. 11. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Společnost Teracent kupuje Google. Teracent je zaměřený na automaticky přizpůsobitelnou reklamu. Vytvořil mechanismus, pomocí něhož se může zobrazovaná reklama automaticky přizpůsobit nejrůznějším podmínkám, jako je čas, stát, počasí, operační systém nebo prohlížeč počítače a řadě dalších parametrů. To vše v reálném čase, podle předem stanovených scénářů tak, aby například na banneru s přírodním prostředím mohlo být stejné počasí, jako je venku. Teracent dělá podobná řešení i pro video a…

Společnost Teracent kupuje Google. Teracent je zaměřený na automaticky přizpůsobitelnou reklamu. Vytvořil mechanismus, pomocí něhož se může zobrazovaná reklama automaticky přizpůsobit nejrůznějším podmínkám, jako je čas, stát, počasí, operační systém nebo prohlížeč počítače a řadě dalších parametrů. To vše v reálném čase, podle předem stanovených scénářů tak, aby například na banneru s přírodním prostředím mohlo být stejné počasí, jako je venku. Teracent dělá podobná řešení i pro video a mobilní weby a paradoxní je, že zatím spolupracoval především s Yahoo. Společnosti Google by tato technologie měla umožnit lepší cílení a „odklikovost“ bannerů. Zdroj: web Teracent.

Autor článku

Autor byl v letech 2008 – 2012 šéfredaktorem serveru Lupa.cz. Stál u zrodu řady projektů. Je spoluzakladatelem Energomonitoru, v CZ.NIC vedl projekt Turris. Je předsedou místní organizace Pirátské strany v Brandýse – Staré Boleslav.