Hlavní navigace

Google měl pomáhat pirátským serverům s propagací

16. 2. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Skupina filmových společností v čele s takovými giganty jako je Universal, Viacom nebo Sony zaměřuje svou pozornost v boji s nelegálními kopiemi nejen na piráty samotné, ale také na ty, kteří s nimi přímo či nepřímo spolupracovali. Jisté formy spolupráce se měl dopustit i Google a to konkrétně poskytnutím svých reklamních služeb včetně poskytnutí kreditů do začátku reklamní kampaně a také doporučením konkrétních klíčových slov pro tuto kampaň. Google měl na reklamách dvou pirátských serverů…

Skupina filmových společností v čele s takovými giganty jako je Universal, Viacom nebo Sony zaměřuje svou pozornost v boji s nelegálními kopiemi nejen na piráty samotné, ale také na ty, kteří s nimi přímo či nepřímo spolupracovali.

Jisté formy spolupráce se měl dopustit i Google a to konkrétně poskytnutím svých reklamních služeb včetně poskytnutí kreditů do začátku reklamní kampaně a také doporučením konkrétních klíčových slov pro tuto kampaň. Google měl na reklamách dvou pirátských serverů EasyDownloadCen­ter.com a TheDownloadPla­ce.com vydělat téměř 900 tisíc dolarů.

Reakce internetového kolosu na sebe nenechala dlouho čekat. Ukončil závadné reklamní kampaně a přislíbil, že nebude nadále prodávat reklamu vázanou na klíčová slova, která používají piráti. (DailyTech)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.