Hlavní navigace

Google nasadil v AdWords nové minimální ceny (upraveno)

16. 8. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Minimální cena prokliku v AdWords byla dosud pro všechna klíčová slova shodná: pět centů. Od pondělka Google v AdWords nasadil nový mechanismus určení minimální ceny. Ta je nyní dána mírou prokliku. populatritou slova, konkurencí a relevancí inzerátu. Pro mnohá česká slova to znamená prodražení minimální ceny i na několikanásobek původních pěti centů, pro jiná naopak snížení ceny až k jednomu centu. Další informace na weblogu Dušana Janovského.

Minimální cena prokliku v AdWords byla dosud pro všechna klíčová slova shodná: pět centů. Od pondělka Google v AdWords nasadil nový mechanismus určení minimální ceny. Ta je nyní dána mírou prokliku. populatritou slova, konkurencí a relevancí inzerátu. Pro mnohá česká slova to znamená prodražení minimální ceny i na několikanásobek původních pěti centů, pro jiná naopak snížení ceny až k jednomu centu. Další informace na weblogu Dušana Janovského.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.