Hlavní navigace

Google prý testuje novou podobu Gmailu, unikly i screenshoty

12. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Geek.com
Redesign e-mailového klienta Googlu by měl být první velkou změnou služby od posledního redesignu v roce 2011. Google uniklé obrázky odmítá komentovat.

Gmail by se po třech letech mohl dočkat dalšího velkého redesignu. Server Geek.com publikoval screenshoty, které mají ukazovat připravovanou novou podobu mailové služby Googlu.

Pokud se změna potvrdí – stále může jít například o jednu z testovaných variant, která se nakonec nemusí dočkat realizace – dočkají se uživatelé výrazného zjednodušení designu mailové schránky.


Autor: Geek.com

Další screenshoty najdete na Geek.com.

Ze screenshotů vyplývá, že schránka nově přinese možnost označit si maily k pozdějšímu vyřízení či přečtení. Změny se má dočkat také dnes nepříliš přehledné menu v levém sloupci, které bude vyjíždět z levého horního rohu obrazovky.

Gmail také zřejmě opustí hvězdičky, kterými uživatelé mohou označovat důležité maily, a nahradí je piny (připínáčky). Tlačítko v pravém horním rohu obrazovky pak bude sloužit zřejmě k zobrazení označených zpráv.

Podle serveru The Next Web se zástupci Googlu odmítli ke screenshotům vyjádřit s tím, že „dohady či spekulace nekomentují“. Datum případného přepnutí na nový design tak zatím není známo – novináři pouze spekulují o možném termínu v průběhu červnové konference Google I/O.

Marketing Meeting balicek

Poslední větší změnou prošel Gmail loni na jaře, kdy přišel s novým způsobem zobrazování příchozích e-mailů – viz Gmail přichází s novým „inboxem“, uživatelům má udělat pořádek v poště. Mezi uživateli se tato změna nesetkala s velkým pochopením.

Dosud největším redesignem prošla služba v roce 2011, kdy se změny dočkalo v podstatě celé rozhraní.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).