Hlavní navigace

Google rozšíří AdWords o Urchin

31. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Urchin, systém pro analýzu návštěvnosti a vyhodnocování marketingové úspěšnosti webových stránek, patří nově pod křídla Google. S touto informací se samozřejmě objevila na Internetu spousta spekulací. K čemu bude Google potřebovat vizualizaci statistik návštěv do grafů? Hovoří se o jeho implementaci do AdWords. (Google weblog)

Urchin, systém pro analýzu návštěvnosti a vyhodnocování marketingové úspěšnosti webových stránek, patří nově pod křídla Google. S touto informací se samozřejmě objevila na Internetu spousta spekulací. K čemu bude Google potřebovat vizualizaci statistik návštěv do grafů? Hovoří se o jeho implementaci do AdWords. (Google weblog)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).