Hlavní navigace

Google spouští zkušební verzi zájmově orientované reklamy

11. 3. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Google dnes ve svém reklamním systému spouští zkušební provoz průlomu v internetové reklamě: zájmově orientovanou reklamu (Interest Based Advertising – IBA). Nový model reklamy má přinést výhody pro všechny: uživatelům pomůže na internetu vídat relevantnější a pro ně zajímavější reklamu a zároveň získat maximální kontrolu nad tím, jakým způsobem a zda vůbec budou nový systém využívat. Inzerentům otevírá efektivnější možnosti, jak zasáhnout to správné cílové publikum a dosáhnout vyšší…

Google dnes ve svém reklamním systému spouští zkušební provoz průlomu v internetové reklamě: zájmově orientovanou reklamu (Interest Based Advertising – IBA). Nový model reklamy má přinést výhody pro všechny: uživatelům pomůže na internetu vídat relevantnější a pro ně zajímavější reklamu a zároveň získat maximální kontrolu nad tím, jakým způsobem a zda vůbec budou nový systém využívat. Inzerentům otevírá efektivnější možnosti, jak zasáhnout to správné cílové publikum a dosáhnout vyšší návratnosti investicí, což majitelům stránek přinese vyšší příjmy z reklamy. Zkušební provoz by měl skončit do konce tohoto roku.

Autor článku

Autor byl v letech 2008 – 2012 šéfredaktorem serveru Lupa.cz. Stál u zrodu řady projektů. Je spoluzakladatelem Energomonitoru, v CZ.NIC vedl projekt Turris. Je předsedou místní organizace Pirátské strany v Brandýse – Staré Boleslav.