Hlavní navigace

Google varuje před využíváním Google News pro PR články a reklamu

28. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Google to právě řekl novinám jasně, pokud budou do Google News vnášet PR články či reklamu, může dojít k jejich vyškrtnutí z této služby.

Google vyráží do boje proti množícím se PR a reklamním článkům objevujícím se v Google News a varuje vydavatele, že pokud budou do Google News (Zprávy Google) vnášet takovýto obsah, může dojít k jejich vyškrtnutí z této služby. Připomíná jím, že je „těžké věřit, když jeden je placen za předmět článku a  prodává nebo monetizuje odkazy v článku“. Odkazuje přitom na sekci o kvalitě v „návodu“ k Google News.

Jako řešení doporučuje komerční obsah, PR a reklamu oddělit – na jiný web či do jiné složky a poté zamezit (pomocí robots.txt) tomu, aby na tento obsah přistupoval indexovací robot. Případně doporučuje vytvářet Google News Sitemap, která bude obsahovat pouze články.

Zdroj: A reminder about promotional and commerce journalism

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).