Poslední čísla od Nielsenů ukazují na dvě podstatné věci. Tou první je, že od loňského roku si Google+ coby sociální síť polepšilo, uživatelé v průměru na Google+ tráví 6 minut a 47 sekund. Před rokem, v únoru 2012, to bylo pouze 3.3 minuty. Na Facebooku ale tráví průměrně 6 hodin a 44 minut, což je takřka astronomická vzdálenost. A také ukázka toho, že Facebook až neuvěřitelným způsobem funguje jako zabiják času.
Podle Google jsou výsledky Nielsenů „hodně vzdálené“ od toho, co ukazují interní data Google. Jak ale Google neuvádí, je velmi pravděpodobné, že zásadní rozdíl spočívá v chápání toho „co“ vlastně Google+ je. Nielseni počítají pouze návštěvy na plus.google.com a Google prozatím vždy započítával i aktivity na dalších webech, které souvisejí s Google+. Což nakonec není nepodobné tomu, že Facebook rád do počtu uživatelů započítává i aktivity na Like/Líbí prvcích na webech mimo Facebook.
Čísla od Nielsenů se týkají pochopitelně pouze USA, nikoliv celosvětového užívání. Jejich další zjištění jsou, že 20 milionů unikátních návštěvníků používá Google+ na Androidu či iPhone (238% nárůst oproti březnu 2012) a 28 milionů na počítačích (63% nárůst oproti březnu 2012). V případě Facebooku jde o 99 milionů uživatelů na mobilních telefonech, 142.1 milionu na desktopu (v případě Twitteru je to mimochodem 29 milionů na mobilu a 34 milionů na desktopu).