Hlavní navigace

Groupon se na český trh zatím nechystá

4. 8. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V únoru v médiích se objevily spekulace, že americká jednička ve slevových serverech Groupon.com hodlá vstoupit na český trh prostřednictvím akvizice některého z tuzemských slevových serverů. Spolumajitel Slevomatu, české jedničky mezi slevovými servery, včera na tiskové konferenci, u příležitosti koupě 51 procent serveru popřel, že by Slevomat s Grouponem jednal o prodeji a navíc oznámil, že Slevomat touto akvizicí mění svou exitovou strategii.

V únoru v médiích se objevily spekulace, že americká jednička ve slevových serverech Groupon.com hodlá vstoupit na český trh prostřednictvím akvizice některého z tuzemských slevových serverů. Spolumajitel Slevomatu, české jedničky mezi slevovými servery, včera na tiskové konferenci, u příležitosti koupě 51 procent serveru popřel, že by Slevomat s Grouponem jednal o prodeji a navíc oznámil, že Slevomat touto akvizicí mění svou exitovou strategii.

Groupon sice v únoru založil v Česku stejmojmenné eseročko, ale tím jeho angažování na tuzemském trhu v podstatě skončilo. Podle Julie Mossler, tiskové mluvčí Grouponu, není zatím vstup Grouponu na český trh na pořadu dne.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).