Hlavní navigace

Gympl u diváků nad 15 let ve středu až třetí, Plzeň v Lize mistrů zvedla ČT Sport

Jan Potůček

UVNITŘ DATA ZA JEDNOTLIVÉ KANÁLY – V “novácké” skupině diváků od 15 do 54 let ale Gympl porazil Četnické humoresky i Cesty domů II a byl nejsledovanějším pořadem po 20. hodině na českých televizích.

Doba čtení: 2 minuty

ČT Sport se blížil výkonům velké Primy

Naprosto rozdílných výsledků a pozic dosáhnul ve středu večer u dvou hlavních cílových skupin diváků seriál Gympl s (r)učením omezeným na hlavním kanálu Novy. Zatímco u dospělého publika nad 15 let prohrál jak s Četnickými humoreskami na ČT 1 (1,013 milionu dospělých diváků, 23,77 procenta publika), tak s Cestami domů II na Primě (895 tisíc dospělých diváků, 20,90 procenta publika), když jej vidělo v průměru 853 tisíc dospělých, tedy 19,76 procenta publika, u „novácké“ cílové skupiny diváků od 15 do 54 let tomu bylo přesně naopak: Gympl vyhrál s 539 tisíci diváky a podílem 25,30 procenta publika, zatímco Četnické humoresky oslovily 476 tisíc diváků (22,73 procenta publika) a Cesty domů II jen 294 tisíc diváků, 13,91 procenta publika.

ÚTERNÍ DATA: Ordinace s 1,77 milionem diváků, Prima Cool díky Lize mistrů v úterý večer čtyřkou trhu

Středeční prime time ovlivnily přenosy fotbalové Ligy mistrů. Sledovanější byl duel Bayernu Mnichov s Viktorií Plzeň na ČT Sport, který od čtvrt na devět vidělo v průměru 322 tisíc dospělých diváků, 10,88 procenta publika (13,17 procenta ve věku 15 až 54 let). Sportovní kanál České televize tak o středečním prime time (od 19:00 do 23:00 hod.) dosáhl nadprůměrného podílu na publiku, a to jak v kategorii D15+ (6,30 procenta), tak zejména u D15–54 (9,19 procenta), v níž se blížil výkonu hlavního kanálu Primy. ČT Sport tak byla večer jasnou čtyřkou na trhu po třech nejsledovanějších plnoformátových kanálech.

Kanály – průměrné podíly (23. 10. 2013)
Graf podílu kanálů (23. 10. 2013)
Graf podílu skupin (23. 10. 2013)

Deník Dity P. boduje, ale spíš u seniorů

Ligu mistrů ve středu nabídla i Prima Cool, zápas Realu Madrid s Juventusem Turín ale nebyl tak úspěšný jako duel s českým týmem. První poločas, který se časově kryl s finišujícím zápasem na ČT Sport, vidělo od půl deváté večer 71 tisíc dospělých diváků, 1,64 procenta publika (1,58 procenta ve věku 15 až 54 let). Druhý od 21:20 hod. sledovalo v průměru 131 tisíc dospělých diváků, 4,30 procenta publika (4,36 procenta ve věku 15 až 54 let). Sesterská Prima love bodovala denní rekapitulací VyVolených, kterou si od 21:20 hod. nenechalo ujít 165 tisíc dospělých diváků, 4,81 procenta publika (5,64 procenta ve věku 15 až 54 let).

MIF18 tip v článku témata

MINULÁ STŘEDA: Gympl ve středu u diváků od 15 do 54 let nad Četnickými humoreskami, ty měly milion

Úspěšný večer má za sebou ČT 2, její dokument o Barmě zhlédlo od osmé večerní 250 tisíc dospělých diváků, což představovalo 5,91 procenta publika. Nad průměr se dostal i Deník Dity P., který vidělo 248 tisíc dospělých, 6,69 procenta publika. V obou případech ale výrazně převažovali diváci starší 55 let (ze tří čtvrtin). TV Barrandov uspěla s Barrandovským videostopem, na který se od čtvrt na deset dívalo 171 tisíc dospělých diváků, 4,76 procenta publika, a také pořadem Věřte nevěřte, který od čtvrt na devět zaujal 159 tisíc dospělých, 3,69 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (23. 10. 2013)
Top 5: ČT1 (23. 10. 2013)
Top 5: ČT2 (23. 10. 2013)
Top 5: ČT24 (23. 10. 2013)
Top 5: ČT sport (23. 10. 2013)
Top 5: ČT :D (23. 10. 2013)
Top 5: ČT art (23. 10. 2013)
Top 5: Nova (23. 10. 2013)
Top 5: Nova Cinema (23. 10. 2013)
Top 5: FANDA (23. 10. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (23. 10. 2013)
Top 5: TELKA (23. 10. 2013)
Top 5: Prima family (23. 10. 2013)
Top 5: Prima COOL (23. 10. 2013)
Top 5: Prima love (23. 10. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (23. 10. 2013)
Top 5: TV Barrandov (23. 10. 2013)
Našli jste v článku chybu?