Hlavní navigace

Harry Potter vítězem sobotního večera, stačil mu k tomu necelý půlmilion diváků

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Velké horko nadále odhání diváky od obrazovek, nad 500 tisíc diváků se dostaly jen hlavní zpravodajské relace Novy, ČT a Primy.

Doba čtení: 3 minuty

Zábava na ČT1 zajímala spíš starší diváky

Ani ne 500 tisíc diváků stačilo v sobotu večer filmu Harry Potter a Princ dvojí krve k tomu, aby se stal nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne. Na televizi Nova jej od 20:20 sledovalo v průměru 471 tisíc dospělých diváků a 19,41 procenta publika. Výraznou většinu fanoušků Harryho Pottera tvořili mladší diváci ve věku 15 až 54 let. V této kategorii Nova dosáhla hlavním večerním filmem podílu 33,84 procenta. Souběžně vysílaný zábavný pořad Zázraky přírody na ČT1 vidělo od osmé večer 441 tisíc dospělých a 18,31 procenta publika (ale jen 11,26 procenta ve věku 15 až 54 let), hlavní večerní film Primy, fantasy snímek Mumie, přilákal od čtvrt na devět pouze 255 tisíc dospělých a 10,18 procenta publika (15,27 procenta ve věku 15 až 54 let).

PÁTEČNÍ DATA: ČT1 a Nova v pátek večer vyrovnané, vyhrála Všechnopárty a u mladých Bobule

ČT1 bodovala později večer dalším zábavným pořadem 55 minut s Miroslavem Donutilem, který od deváté hodiny zhlédlo 468 tisíc dospělých a 17,35 procenta publika. U mladých diváků ale Donutil zcela propadl, v kategorii 15 až 54 let oslovil jen 8,10 procenta diváků u televizních obrazovek. Bídná byla i sledovanost hlavních zpravodajských relací velkých plnoformátových televizí. Televizní noviny na Nově oslovily 871 tisíc dospělých a 40,29 procenta publika (43,56 procenta ve věku 15 až 54 let), Zprávy FTV Prima měly 511 tisíc dospělých diváků a podíl 27,50 procenta (20,06 procenta ve věku 15 až 54 let) a Události na ČT1 vidělo 489 tisíc dospělých při podílu 24,81 procenta (17,81 procenta v kategorii 15 až 54 let) – na ČT24 pak dalších 116 tisíc dospělých a 5,87 procenta publika (3,55 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (8. 8. 2015)
Graf podílu kanálů (8. 8. 2015)
Graf podílu skupin (8. 8. 2015)

TV Barrandov za celý den nad 6 %

Vedro naopak svědčí zprávám TV Barrandov. Její hlavní zpravodajskou relaci Naše zprávy vidělo od půl sedmé večer 164 tisíc dospělých diváků a 10,25 procenta publika. U mladšího publika od 15 do 54 let ale tak úspěšná nebyla, oslovila 4,34 procenta z těch, co seděli u televizní obrazovky. Z menších televizí se v sobotu večer dařilo zejména ČT2, jejíž krimifilm Kojak: Květiny pro Mattyho přilákal od osmé večer 199 tisíc dospělých diváků a 8,00 procenta publika (ale jen 2,92 procenta ve věku 15 až 54 let). Překvapivě vysoký podíl na publiku měl polední dokument Vyšetřování leteckých nehod, který od půl jedné odpoledne vidělo 119 tisíc dospělých diváků a 9,22 procenta publika (11,61 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celou sobotu ČT2 dosáhla nadprůměrného podílu 6,12 procenta na dospělém publiku, ale ani to nestačilo na pozici čtyřky na trhu.

Content 2018 tip Kavka

MINULÁ SOBOTA: Prima na tom byla v sobotu špatně, Letopisy Narnie klesly pod 200 tisíc diváků

Čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi se totiž stala TV Barrandov, která za celý den oslovila 6,31 procenta dospělého publika. Nejlépe se jí dařilo s talk show Sejdeme se na Cibulce, kterou od čtvrt na jedenáct vidělo 178 tisíc dospělých diváků a 9,54 procenta publika (ale jen 2,75 procenta ve věku 15 až 54 let). O sobotním večeru bodovala i Nova Cinema, jejíž hlavní večerní film, snímek Něco jako láska, vidělo od 20:00 v průměru 156 tisíc dospělých diváků a 6,10 procenta publika (8,38 procenta ve věku 15 až 54 let). Následující film Predátor z hlubin oslovil od čtvrt na jedenáct 117 tisíc dospělých a 6,52 procenta publika (6,35 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT sport bodoval večerním utkáním fotbalové Synot logy mezi FC Baníkem Ostrava a FK Mladou Boleslaví. Zápas sledovalo od 19:40 v průměru 115 tisíc dospělých a 4,66 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (8. 8. 2015)
Top 5: ČT1 (8. 8. 2015)
Top 5: ČT2 (8. 8. 2015)
Top 5: ČT24 (8. 8. 2015)
Top 5: ČT sport (8. 8. 2015)
Top 5: ČT :D (8. 8. 2015)
Top 5: ČT art (8. 8. 2015)
Top 5: Nova (8. 8. 2015)
Top 5: Nova Cinema (8. 8. 2015)
Top 5: FANDA (8. 8. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (8. 8. 2015)
Top 5: TELKA (8. 8. 2015)
Top 5: Prima (8. 8. 2015)
Top 5: Prima COOL (8. 8. 2015)
Top 5: Prima love (8. 8. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (8. 8. 2015)
Top 5: TV Barrandov (8. 8. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (8. 8. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (8. 8. 2015)
Našli jste v článku chybu?