UVNITŘ GRAF Na přímý přenos smutečního průvodu s rakví zesnulého bývalého prezidenta a dramatika Václava Havla diváci slyšeli. Přesto, že na internetových fórech se čím dál tím častěji objevují negativní reakce diskutujících o množství zpravodajství, které je Havlovi věnováno, je vidět, že zájemců o něj je stále více než dost. 21. prosince, tedy ve středu, měla ČT 24 celodenní podíl na publiku 9,22 %.
BLOG LUKÁŠE POLÁKA: Přehavlováno?
Živě vysílaný smuteční průvod nabídla také stanice ČT 1. Ta si odnesla včera podíl 15,56 %. Hodnoty pro oba veřejnoprávní kanály patří pod cílovou skupinu diváků starších 15 let. Česká televize věnovala mimořádný prostor Havlovi také v hlavní večerní zpravodajské relaci. Informace spojené se smutečním průvodem a osobě bývalého prezidenta natáhnuly
Události na 51 minut. ČT 1 a ČT 24 se v nich nevěnovaly žádnému jinému tématu. Nova měla u diváků starších 15 let podíl 25,46 %, Prima 21,28 %, Nova Cinema 5,22 % a TV Barrandov 4,22 %. Souhrnný podíl ČT 1 a ČT 24 v D 15–54 byl 21 %.
AKTUALIZOVÁNO 13:10 – Celý čtyřhodinový blok vysílání České televize vyplněný vstupy moderátorů a debatou ve studiu sledovalo na programech ČT 1 a ČT 24 v průměru 661 tisíc diváků (při podílu na publiku 61,23%).
Během smutečního ceremoniálu dosáhly programy ČT 1 a ČT 24 souhrnného podílu na sledovanosti 61 %. (Zdroj: Česká televize)