Láska přes internet zvedla Novu Cinemu
Podobný počet dospělých diváků jako Pošta pro tebe měla ve středu večer pěvecká soutěž Hlas na hlavním kanálu Novy. Zatímco Poštu pro tebe na Jedničce vidělo od osmé večer 657 tisíc dospělých diváků a 17,26 procenta publika, Hlas od 20:20 zaujal v průměru 703 tisíc dospělých a dosáhl podílu 18,73 procenta. Nejsledovanějším pořadem po 20 hodině byl seriál Cesty domů II na hlavním kanálu Primy. Od čtvrt na devět přilákal 759 tisíc dospělých diváků a 19,77 procenta. Toto pořadí však platilo pouze pro širší cílovou skupinu všech dospělých diváků nad 15 let, v „novácké“ kategorii 15 až 54 let bylo vše jinak.
ÚTERNÍ DATA: Hezké počasí v úterý vyhnalo diváky od televizorů, nad milionem diváků večer jen Ordinace
U mladších diváků jednoznačně zvítězil Hlas s podílem 24,67 procenta, následovaný filmem Láska přes internet, který od osmé večer vysílala Nova Cinema. V divácké kategorii 15 až 54 let dosáhl podílu 13,11 procenta (jinak 334 tisíc dospělých diváků nad 15 let a podíl 8,95 procenta v cílové skupině 15+), což bylo více než u Pošty pro tebe (8,47 procenta), ale dokonce i Cest domů (11,96 procenta). Nova Cinema díky tomuto snímku v prime time (19:00 až 23:00) dosáhla v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let rekordního podílu 9,10 procenta a přiblížila se výkonu ČT 1.
Trabant na Dvojce se stále drží vysoko
Z menších televizí se ve středu večer dařilo ČT 2, která tradičně zaujala cestovatelským cyklem Trabantem Jižní Amerikou. Další díl příběhu skupiny Čechů, Slováků a Poláků na cestě jihoamerickým pralesem vidělo od půl desáté 277 tisíc dospělých diváků a 7,56 procenta publika (7,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Předcházející cyklus Na cestě si od deváté večer nenechalo ujít 243 tisíc dospělých a 6,22 procenta publika (4,24 procenta ve věku 15 až 54 let). Podprůměrný výsledek vykázal Český žurnál, který od osmé večer zaujal jen 120 tisíc dospělých diváků a 3,19 procenta publika (4,24 procenta ve věku 15 až 54 let).
MINULÁ STŘEDA: Prima ve středu výrazně porazila Jedničku, hlavně díky Bartošové. Cesty domů pokořily Hlas
Spíše průměrného výsledku dosáhl na Dvojce i český film Hypermarket, na který se od 22:50 podívalo v průměru 89 tisíc dospělých diváků a 5,38 procenta publika (5,89 procenta ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov bodovala zábavným pořadem Vtip za stovku!, který si od 20:10 pustilo 270 tisíc dospělých diváků (7,07 procenta publika), za celý den se ale v průměru nedostala ani nad čtyřprocentní podíl na dospělém publiku (3,89 procenta). Čtyřkou trhu v kategorii D15+ byla i přes dobrý výkon Novy Cinemy v prime time zpravodajská ČT 24, která za celý den oslovila v průměru 4,70 procenta publika.