Hokej Německo – Česko přilákal půl druhého milionu diváků, večer patřil Policii Modrava

11. 5. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – TV Barrandov v neděli odpoledne zaujala starší i mladší diváky pohádkou Byl jednou jeden král…, v rámci celodenního podílu jí ale nepomohla.

Na ČT Sport lákal diváky i hokej se Slováky

Včerejší utkání Německa s Českou republikou, které zajistilo našemu týmu postup do čtvrtfinále letošního MS v hokeji, si nenechalo ujít 1,573 milionu diváků při podílu na publiku (share) 56,4 %. Ještě většímu zájmu se pak duel těšil u mladšího publika, kde dosáhl share 65,77 %. ČT Sport se stala díky hokeji druhou nejsledovanější stanicí po Nově, a to s celodenním podílem 18,57 % u staršího a 22,74 % u mladšího publika. Diváky zaujalo také utkání Slovenska s Ruskem, které se blížilo k 600 tisícům a ve skupině od 15 do 54 let zaujalo téměř 20 % publika. Také večer usedali k ČT Sport především mladší diváci.

SOBOTNÍ DATA: Deník princezny vítězem sobotního večera, bodoval i Pád Třetí říše a Fotograf

Nejsledovanějším pořadem byla v neděli tradičně Policie Modrava, která se dlouhodobě drží nad hranicí dvou milionů diváků a její podíl u publika staršího 15 let, které však není pro Novu prioritní, se blížil k 50 %. Vysoko nad milionem diváků se pohybovaly i Sportovní a Televizní noviny. Trhovou trojkou byla s celodenním podílem 15,46 % Jednička. I napodruhé se dařilo snímku Fotograf, respektive jeho televizní verzi, která přilákala 661 tisíc diváků (share 27,72 %; 22,52 % v 15–54). Neúspěchem byla neděle pro Primu, která se po celý den nedokázala přehoupnout přes 9% podíl. U staršího publika dosáhla share pouze 8,37 %.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Graf podílu kanálů (10. 5. 2015)
Graf podílu skupin (10. 5. 2015)
Kanály – průměrné podíly (10. 5. 2015)

Na Barrandově zaujala odpolední pohádka

Příjemným překvapením pro plnoformátovou Televizi Barrandov bylo nasazení pohádky Byl jednou jeden král… Stanici přinesla v obou diváckých skupinách podíl přes 11 % a celkem si ji nenechalo ujít 214 tisíc lidí. Ve výsledku se ovšem tato skutečnost příliš do průměrného celodenního share nepromítla. Podíl na publiku dosáhl hodnoty 4,55 %, večer pak 3,14 %. Nejsledovanějším pořadem na tematických stanicích se stala „bondovka“ Zlaté oko, kterou nasadila Dvojka. Pustilo si ji 252 tisíc diváků (share 6 %; 7,61 % v 15–54). Stanice se po celý den pohybovala s podílem u staršího publika okolo 4 %.

MINULÝ TÝDEN: Policie Modrava v neděli bez konkurence, ČT Sport spadla na desetiprocentní podíl

Top 10 všechny stanice (10. 5. 2015)
Top 5: ČT1 (10. 5. 2015)
Top 5: ČT2 (10. 5. 2015)
Top 5: ČT24 (10. 5. 2015)
Top 5: ČT sport (10. 5. 2015)
Top 5: ČT :D (10. 5. 2015)
Top 5: ČT art (10. 5. 2015)
Top 5: Nova (10. 5. 2015)
Top 5: Nova Cinema (10. 5. 2015)
Top 5: FANDA (10. 5. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (10. 5. 2015)
Top 5: TELKA (10. 5. 2015)
Top 5: Prima (10. 5. 2015)
Top 5: Prima COOL (10. 5. 2015)
Top 5: Prima love (10. 5. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (10. 5. 2015)
Top 5: TV Barrandov (10. 5. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (10. 5. 2015)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).