Na ČT Sport lákal diváky i hokej se Slováky
Včerejší utkání Německa s Českou republikou, které zajistilo našemu týmu postup do čtvrtfinále letošního MS v hokeji, si nenechalo ujít 1,573 milionu diváků při podílu na publiku (share) 56,4 %. Ještě většímu zájmu se pak duel těšil u mladšího publika, kde dosáhl share 65,77 %. ČT Sport se stala díky hokeji druhou nejsledovanější stanicí po Nově, a to s celodenním podílem 18,57 % u staršího a 22,74 % u mladšího publika. Diváky zaujalo také utkání Slovenska s Ruskem, které se blížilo k 600 tisícům a ve skupině od 15 do 54 let zaujalo téměř 20 % publika. Také večer usedali k ČT Sport především mladší diváci.
SOBOTNÍ DATA: Deník princezny vítězem sobotního večera, bodoval i Pád Třetí říše a Fotograf
Nejsledovanějším pořadem byla v neděli tradičně Policie Modrava, která se dlouhodobě drží nad hranicí dvou milionů diváků a její podíl u publika staršího 15 let, které však není pro Novu prioritní, se blížil k 50 %. Vysoko nad milionem diváků se pohybovaly i Sportovní a Televizní noviny. Trhovou trojkou byla s celodenním podílem 15,46 % Jednička. I napodruhé se dařilo snímku Fotograf, respektive jeho televizní verzi, která přilákala 661 tisíc diváků (share 27,72 %; 22,52 % v 15–54). Neúspěchem byla neděle pro Primu, která se po celý den nedokázala přehoupnout přes 9% podíl. U staršího publika dosáhla share pouze 8,37 %.
Na Barrandově zaujala odpolední pohádka
Příjemným překvapením pro plnoformátovou Televizi Barrandov bylo nasazení pohádky Byl jednou jeden král… Stanici přinesla v obou diváckých skupinách podíl přes 11 % a celkem si ji nenechalo ujít 214 tisíc lidí. Ve výsledku se ovšem tato skutečnost příliš do průměrného celodenního share nepromítla. Podíl na publiku dosáhl hodnoty 4,55 %, večer pak 3,14 %. Nejsledovanějším pořadem na tematických stanicích se stala „bondovka“ Zlaté oko, kterou nasadila Dvojka. Pustilo si ji 252 tisíc diváků (share 6 %; 7,61 % v 15–54). Stanice se po celý den pohybovala s podílem u staršího publika okolo 4 %.
MINULÝ TÝDEN: Policie Modrava v neděli bez konkurence, ČT Sport spadla na desetiprocentní podíl