Mezitýdenní vývoj (vs. 19. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Vyřazení české hokejové reprezentace zapříčinilo největší výpadek sledovanosti pro kanál ČT Sport, který v mezitýdenním srovnání přišel o 1,76 procent obecné cílové skupiny. Ne tak výrazné ztráty zaznamenaly i další veřejnoprávní stanice, o 0,33 procenta přišla ČT 1 a o 0,19 procenta ČT 2. Polepšila si naopak hlavní Prima, které přibylo 0,74 procent diváků starších patnácti let. Nárůst vykázala i Nova Cinema, která si polepšila o 0,41 procenta obecné divácké skupiny, a TV Barrandov, na kterou se koukalo o 0,39 procent diváků starších patnácti let více než minulý týden.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Díky hokejovému mistrovství byla minulý týden Česká televize jedničkou
I z pohledu televizních skupin vykázaly klesající podíl jen kanály České televize, jejich podíl klesl o 2,31 procenta na 33,58 procent diváků starších patnácti let. Nejvíce si naopak polepšila Prima, její podíl stoupl o 1,03 procenta na 21,05 procent. Stoupl i podíl skupiny Nova, a to o 0,86 procenta na celkových 29,04 procenta. O 0,54 procenta si polepšila i skupina kanálů Barrandov, jejich podíl činil celkem 6,52 procenta.
Cílová skupina 15–54
Vývoj v mladší cílové skupině víceméně kopíroval vývoj obecné divácké skupiny, i zde se největšího poklesu dočkal kanál ČT Sport, který přišel o 2,89 procent mladších diváků. Klesl i podíl ČT 1, a to o 0,62 procent. Ostatní poklesy nebyly tak výrazné. Naopak významně stoupl podíl hlavní Primy, která si u mladší cílovky polepšila o 1,4 procenta. Výrazného nárůstu se dočkala i Nova Cinema, jejíž podíl narostl o 0,65 procent. Svůj podíl navýšila i Prima Cool, a to o 0,51 procenta.
MINULÝ ROK: Minulý týden stoupaly podíly všech televizí na úkor ČT Sport. Nejvíc Nově, ČT 1 a Primě
Celkem ztratila Česká televize ve srovnání s minulým týdnem jako skupina 3,48 procenta a její podíl činil 28,69 procent. Prima si polepšila o 2,11 procenta a její celkový podíl skončil na 22,2 procentech. Rostl i podíl skupiny Nova, a to o 1,38 na celkových 29,04. Lehkého podílení o 0,15 procent se dočkala i skupina kanálů Barrandov, jejich celkový podíl činil 4,21 procent.
Meziroční vývoj (vs. 21. týden 2015)
Cílová skupina 15+
Díky končícímu mistrovství světa v hokeji se největšího meziročního nárůstu mezi stanicemi dočkala ČT Sport, jejíž podíl narostl o 8,67 procent. Takřka všechny ostatní televize se dočkaly poklesu podílu, s výjimkou stanic TV Barrandov, podíl hlavního kanálu TV Barrandov dokonce narostl o 1,14 procenta, Kino Barrandov si polepšilo o 0,47 procenta a podíl Barrandov Plus se navýšil o 0,3 procenta. Největšího poklesu se dočkala hlavní Nova, jejíž podíl poklesl o 3,49 procenta, a Nova Cinema, která si pohoršila o 1,23 procenta.
Vývoj podílů televizních skupin se drží výše řečeného, nejvíce si polepšila Česká televize, jejíž podíl u obecné cílové skupiny stoupl o 6,96 procent. Zlepšení se dočkala i skupina Barrandov, která svůj podíl navýšila o 2,04 procenta. O pět a půl procenta pak klesl podíl skupiny Nova. Lehké oslabení vykázal podíl kanálů Primy, jejich podíl se snížil o 0,79 procenta.
Cílová skupina 15–54
Mistrovství světa v hokeji přitáhlo mladší diváky k ČT Sport, která svůj podíl navýšila o 10,15 procenta. Všechny ostatní nárůsty byly víceméně zanedbatelné. Největšího poklesu se dočkala hlavní Nova, jejíž podíl se snížil o 4,21 procent. Podíl ČT 1 se v meziročním srovnání propadl o 1,95 procent a Nova Cinema vykázala pokles o 1,23 procent.
Nárůstu podílu se v meziročním srovnání dočkala i většina televizních skupin, největšího se dočkala Česká televize, jejíž podíl narostl o 6,89 procent. O 1,1 procenta si polepšily kanály TV Barrandov a o 0,99 procent se zvedl podíl skupiny Prima. Jediný pokles tak postihl stanice skupiny Nova, která si meziročně pohoršila o 6,3 procent.