Hlavní navigace

Radim Hreha a Jan Bohdal se vrací do Českých médií Jaroslava Berky

24. 9. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: 115393
24. 9. 2010

Někdejší ředitel společnosti Česká média Radim Hreha, který v uplynulých třech letech působil ve funkcích ředitele sekretariátu generálního ředitele České televize Jiřího Janečka, generálního ředitele Slovenské televize a zvítězil ve výběrovém řízení na generálního ředitele České tiskové kanceláře, které posléze Rada ČTK anulovala, se vrací zpět do internetového deníku Česká média. Spolu s ním do redakce opět nastupuje i někdejší šéfredaktor Českých médií Jan Bohdal.

K TÉMATU: Digitální chobotnice Jaroslava Berky

Bohdal vedl redakci webu Česká média do loňského jara, kdy jej Poslanecká sněmovna zvolila do Rady ČTK. Zde přesvědčil dostatečný počet radních, aby ve výběrovém řízení na uvolněné místo generálního ředitele ČTK zvolili jeho bývalého nadřízeného z Českých médií Radima Hrehu. Výběrové řízení ale Rada ČTK posléze anulovala poté, co dosavadní ředitel ČTK Milan Stibral vzal zpět svoji rezignaci a radní konstatovali, že ji formálně podal špatně, a tudíž nikdy nepřestal být ředitelem agentury.

ČTĚTE TAKÉ: Reality show Malá farma pro Českou televizi vyrábí firma Jaroslava Berky

Jan Bohdal se neúspěšně snažil apelovat na poslance, aby Radu ČTK odvolali pro porušování zákona a naprostou nekompetentnost. To se mu však nepodařilo a v polovině letošního srpna na svoje členství v Radě ČTK rezignoval. Nyní se tedy bývalý radní ČTK s někdejším kandidátem a vítězem výběrového řízení na generálního ředitele ČTK opět setkají ve stejné firmě, která patří podnikateli a lobbistovi Jaroslavu Berkovi, majiteli Regionální televizní agentury (RTA).

CS24 tip temata

NAPSALI JSME: Státní web k digitalizaci Digitálně.tv bude provozovat Jaroslav Berka

Web Česká média připravuje ve spolupráci s Hrehou a Bohdalem rozsáhlý redesign, jehož dokončení plánuje na leden až únor příštího roku. Slibuje zpřehlednění monitoringu médií, více vlastních zpráv, multimediální výstupy včetně podcastu audiozpráv, novou sekci věnovanou reklamě a pravidelné přehledy sledovanosti televizí, poslechovosti rádií, návštěvnosti internetu a čtenosti tisku.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).