Oblíbené webové stránky Hudební masakry, jejichž autorem je publicista a recenzent Jarda Konáš, se dočkají také své obrazové podoby. Ve svém vysílání je nabídne internetová televize Stream.cz, která je dnes představila jako jednu ze svých jarních novinek. Jarda Konáš v pořadu bude ukazovat, kam až jsou někteří hudební protagonisté nebo jejich manažeři schopni zajít, aby „zazářili“ v české showbusinessové scéně,
přiblížila mluvčí Seznamu Irena Zatloukalová. Koniáš si získal se svým blogem Hudební masakry poměrně velkou popularitu. Jen na Facebooku má přes osm tisíc fanoušků.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Chystá se Seznam.cz vysílat na webu Novu, ČT a Primu?
Další novinkou je Výjimečný stav. Zájemce se dozví, jak přežít bez výdobytků moderní doby mimo civilizaci. Hodit se budou určitě možnosti rozdělávání ohně, zašití rány nebo přípravy na přírodní katastrofu. Ničení povoleno pro změnu ukáže v praxi, jaké jsou reálné účinky střelných zbraní. Mýtus, že se může ohrožený jedinec před kulkami schovat například za stromem nebo automobilem, tento pořad hravě rozpráší. Zdali rtěnky, řasenky a laky na vlasy dělají v reálu to, co slibují v reklamách, bude zjišťovat recenzentka kosmetiky Adéla Vedralová.
ČTĚTE TAKÉ: Nejvlivnější lidé českých médií roku 2012 podle Forbesu? Sarbu, Šmuclerová, Dvořák
Vyvrácení mýtů a představování zajímavých historických faktů se věnuje pořad Národ sobě, jehož podtitul je „Co nám ve škole neřekli“. Historik Jiří Rak v něm hledá zajímavá fakta o české historii, která se do učebnic dějepisu nedostala. Poučení přináší i Martin Marek – nebojácný občan, který například jako první upozornil na kauzu podvodných titulů na plzeňských právech – v pořadu Troublemaker,
uvedla mluvčí Seznamu Irena Zatloukalová. Pořad na konkrétních případech ukáže, jak se každý může bránit věcem, které se mu v jeho okolí nelíbí.
MINULÉ NOVINKY: Pavel Zuna na Stream.cz zachytí kandidáty na prezidenta v neobvyklých situacích
Diváky by mohl zaujmout i pořad Vypečené reklamy, který se chce podívat, jak již název napovídá, na pozoruhodné reklamy, které například lákají tak neuvěřitelnými slogany, jako je například „Nefouká mi do ní“. Průvodcem bude reklamní tvůrce a kreativní ředitel jedné z českých agentur Martin Charvát. Videa, kde lidé hazardují s vlastním životem, představí Darwinovy ceny, život v luxusu odhalí stejnojmenný pořad s Richardem Cacákem. Na pořad Menu domů navazuje novinka Menu v sezóně, kde Veronika Kokešová prozradí, jak si dobře uvařit z čerstvých potravin.