Digitální televize Óčko již nechce být zařazena v rámci peoplemetrového měření v rubrice Ostatní, ale jako samostatný subjekt, tedy např. jako programy ČT 24, ČT 4 nebo Nova Cinema. Uvádí to aktuální vydání ekonomického týdeníku Euro. Óčko je v současné době odkázáno na měření výsledků sledovanosti pouze formou dotazníků, který pro něj zajišťuje Mediaresearch.
K TÉMATU: Také Óčko zvýšilo sledovanost, v lednu mělo 1,464 milionu diváků
Naše sledovanost rapidně narůstá, proto zvažujeme, že vstoupíme do peoplemetrového měření. To by nám umožnilo oslovit zadavatele reklamy a mediální agentury, kteří u nás doposud neinzerovali,
řekl Euru exekutivní ředitel a člen představenstva hudební televize Óčko Hynek Chudárek. Podle poslední tiskové zprávy, kterou kanál vydal v druhé polovině února, měl program v lednu 1,464 milionu diváků, což je o 195 tisíc více než v prosinci 2008.
ČTĚTE TAKÉ: Jiří Balvín: Óčko začalo pracovat na žádosti o kompenzační licenci
Velký nárůst diváků mělo Óčko právě v této době. Tehdy stálo za úspěchem především rozšíření televize do dalších lokalit díky expanzi terestrického multiplexu 3, resp. rozšíření programu na silnější vysílače. Síť začala 15. prosince šířit signál z pražských vysílačů Žižkov a Cukrák, plzeňského Krašova a ústecké Bukové hory. V únoru ředitel televize Jiří Balvín také potvrdil, že Óčko začalo pracovat na žádosti o vydání tzv. kompenzační licence pro digitální vysílání.