Hlavní navigace

IAB protestuje proti matoucí reklamě

24. 1. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Interactive Advertising Bureau (IAB) veřejně projevila nesouhlas s tím, že Advertising Standards Authority (ASA) nepodnikla žádné restriktivní kroky vůči banneru s napodobeným tlačítkem pro zrušení akce, který se objevil na webu British Telecom. Reklama vyvolávala dojem, že se cosi načítá a vedle progress baru zobrazila tlačítko [Cancel], čímž mnohé příjemce reklamy zmátla, neboť se domnívali, že stisknutím tlačítka neidentifikovatelný proces zastaví, ale po stisknutí byli přesměrováni na web…

Interactive Advertising Bureau (IAB) veřejně projevila nesouhlas s tím, že Advertising Standards Authority (ASA) nepodnikla žádné restriktivní kroky vůči banneru s napodobeným tlačítkem pro zrušení akce, který se objevil na webu British Telecom. Reklama vyvolávala dojem, že se cosi načítá a vedle progress baru zobrazila tlačítko [Cancel], čímž mnohé příjemce reklamy zmátla, neboť se domnívali, že stisknutím tlačítka neidentifikovatelný proces zastaví, ale po stisknutí byli přesměrováni na web 888 Casino. (NetImperative)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).