Hlavní navigace

IAC 2012: Placený obsah je inspirací i pro český trh

12. 4. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Na reklamním trhu se hraje o zajímavé, nicméně stále hůře získatelné peníze. Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info a předseda Výkonné rady SPIR na konferenci Internet Advertising Conference (IAC 2012) prohlásil, že vydavatelé se dostávají do stále větší pasti díky slevám, které poskytují zadavatelům reklamy. Tento stav není  podle Simkaniče dlouhodobě udržitelný. Inspirací pro česká média může být zpoplatnění části obsahu, ke které v minulosti přistoupili zahraniční vydavatelé. Například…

Na reklamním trhu se hraje o zajímavé, nicméně stále hůře získatelné peníze. Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info a předseda Výkonné rady SPIR na konferenci Internet Advertising Conference (IAC 2012) prohlásil, že vydavatelé se dostávají do stále větší pasti díky slevám, které poskytují zadavatelům reklamy. Tento stav není  podle Simkaniče dlouhodobě udržitelný. Inspirací pro česká média může být zpoplatnění části obsahu, ke které v minulosti přistoupili zahraniční vydavatelé. Například The New York Times získaly za rok 450 tisíc online předplatitelů.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.