Hlavní navigace

Ignorování PPC kampaní českými portály v ohlasech

1. 11. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Zajímavé, že článek České portály nestojí o peníze z PPC, který nemá zase až tak velkou čtenost, na sebe navázal tolik odezvy na jiných webech. Nejdříve reagoval Dušan Janovský řečnickou figurou Proč české portály nestojí o PPC reklamu, pak se přidal Marek Prokop spotem Leštěné prdy a karikatura PPC. A dnes se na Živě objevil článek Proč? Protože by se ukázalo, že král je nahý od Jaromíra Mládka. Teď už jen chybí, aby si toho všimlo nějaké papírové médium. Třeba M&M nebo Strategie.

Zajímavé, že článek České portály nestojí o peníze z PPC, který nemá zase až tak velkou čtenost, na sebe navázal tolik odezvy na jiných webech. Nejdříve reagoval Dušan Janovský řečnickou figurou Proč české portály nestojí o PPC reklamu, pak se přidal Marek Prokop spotem Leštěné prdy a karikatura PPC. A dnes se na Živě objevil článek Proč? Protože by se ukázalo, že král je nahý od Jaromíra Mládka. Teď už jen chybí, aby si toho všimlo nějaké papírové médium. Třeba M&M nebo Strategie.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.