Impuls uzavřel promo soutěž Milionová bankovka

18. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
18. 3. 2009

Celoplošné Rádio Impuls včera našlo vítěze své promo soutěže Milionová bankovka, ve které odměnilo posluchače celkovou sumou téměř dva miliony korun. Hlavní milionovou výhru si odnesl posluchač Richard, který k tomu potřeboval jednu ze třinácti sesbíraných bankovek. Princip soutěže spočíval v tom, že posluchači sbírali stokorunové bankovky a rádio je odměňovalo na základě koncového trojčíslí a ve finále na základě celého čísla bankovky. Soutěž začala v polovině února a vyvrcholila právě včera.

Cílem marketingové soutěže bylo posílení poslechovosti a značky Rádia Impuls, které je dlouhodobě lídrem rozhlasového trhu v České republice. Růst poslechovosti se ale v posledních dvou vlnách zastavil a na Impuls se může brzy dotáhnout konkurenční Frekvence 1. V otázce digitalizace zatím nemá vysílatel stanovenou dlouhodobou koncepci, nicméně generální ředitel Jiří Hrabák v nedávném rozhovoru pro Digizone.cz připustil, že v digitalizaci bude muset dojít k výraznější specializaci rozhlasových stanic na trhu.

ROZHOVOR: Jiří Hrabák: Rozhlasová diginovela prospěje všem, i menším rádiím

Myslím, že budeme muset vytvořit segment dalších rádií. Určitě tady zůstane nějaký řekněme centrální program, ale zároveň zde bude existovat i nabídka širší specializace. Osobně si ale myslím, že pokud by zde v budoucnu mělo být několik stovek rádií, reklamní trh to neutáhne. Takže možná ze začátku se řada rádií o to pokusí, ale pak čas ukáže, kolik těch rádií opravdu přežije,“ uvedl Hrabák v rozhovoru pro Digizone.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).