Celoplošné Rádio Impuls včera našlo vítěze své promo soutěže Milionová bankovka, ve které odměnilo posluchače celkovou sumou téměř dva miliony korun. Hlavní milionovou výhru si odnesl posluchač Richard, který k tomu potřeboval jednu ze třinácti sesbíraných bankovek. Princip soutěže spočíval v tom, že posluchači sbírali stokorunové bankovky a rádio je odměňovalo na základě koncového trojčíslí a ve finále na základě celého čísla bankovky. Soutěž začala v polovině února a vyvrcholila právě včera.
Cílem marketingové soutěže bylo posílení poslechovosti a značky Rádia Impuls, které je dlouhodobě lídrem rozhlasového trhu v České republice. Růst poslechovosti se ale v posledních dvou vlnách zastavil a na Impuls se může brzy dotáhnout konkurenční Frekvence 1. V otázce digitalizace zatím nemá vysílatel stanovenou dlouhodobou koncepci, nicméně generální ředitel Jiří Hrabák v nedávném rozhovoru pro Digizone.cz připustil, že v digitalizaci bude muset dojít k výraznější specializaci rozhlasových stanic na trhu.
ROZHOVOR: Jiří Hrabák: Rozhlasová diginovela prospěje všem, i menším rádiím
„Myslím, že budeme muset vytvořit segment dalších rádií. Určitě tady zůstane nějaký řekněme centrální program, ale zároveň zde bude existovat i nabídka širší specializace. Osobně si ale myslím, že pokud by zde v budoucnu mělo být několik stovek rádií, reklamní trh to neutáhne. Takže možná ze začátku se řada rádií o to pokusí, ale pak čas ukáže, kolik těch rádií opravdu přežije,“ uvedl Hrabák v rozhovoru pro Digizone.cz.