Jak vyplývá z dokumentu „Koncepce informační kampaně ve vztahu k digitalizaci televizního a rozhlasového vysílání“, informační kampaň si u našich východních sousedů vyžádá zhruba 125 miliónů Sk. Finance se budou čerpat především ze státního rozpočtu, částečně by se měli podílet dokonce i slovenští prodejci set-top boxů, provozovatelé některých digitálních a satelitních platforem, atd.
Kampaň si bude postupně odčerpávat peníze po dobu pěti let, do zrušení analogového vysílání (rok 2012). Informační kampaň bude soustředěna postupně do velkých měst, pak přijde řada i na nejmenší sídla. Podobně jako v Česku by informační kampaň měla obsahovat zejména základní body, důležité pro budoucí diváky DVB-T. Půjde tedy o základní vysvětlení pojmů, lehký návod jak zapojit set-top box, odhad cen přechodu domácnosti na digitální vysílání a vysvětlení jeho funkce.
Koncepce informační kampaně je zatím ve stádiu připomínkového jednání, kdy můžou být ještě některé její body pozměněny.
Zdroj: Digimedia.sk