Hlavní navigace

Instant-messaging od Microsoftu oslaví deset let

18. 6. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V pondělí 22. června to bude přesně deset let, co Microsoft rozjel instant-messagingovou službu MSN Messenger, kterou dnes můžete znát pod názvem Windows Live Messenger. Tento název používá od roku 2005, kdy se stala členem zatím nepříliš úspěšné produktové rodiny Windows Live. Microsoft v současnosti u svého instant-messagingu eviduje 330 000 aktivních uživatelů měsíčně. Nejnovější Windows Live Messenger 2009 si můžete stáhnout třeba ze Slunečnice.cz.

V pondělí 22. června to bude přesně deset let, co Microsoft rozjel instant-messagingovou službu MSN Messenger, kterou dnes můžete znát pod názvem Windows Live Messenger. Tento název používá od roku 2005, kdy se stala členem zatím nepříliš úspěšné produktové rodiny Windows Live. Microsoft v současnosti u svého instant-messagingu eviduje 330 000 aktivních uživatelů měsíčně. Nejnovější Windows Live Messenger 2009 si můžete stáhnout třeba ze Slunečnice.cz.

BRAND24

Windows Live Messenger resp. MSN Messenger během deseti let prošel velkým vývojem. K původní textové komunikaci se postupem času přidal přenos hlasu i obrazu. V některých zemích poslouží i při telefonování. Oficiálně lze Windows Live Messenger kromě počítače s MS Windows využít i na herní konzoli Xbox 360 nebo zařízeních s Windows Mobile. Od roku 2006 je síť Windows Live Messenger pro textovou komunikaci kompatibilní s konkurenčním Yahoo Messengerem.

V souvislosti s blížícím se výročím existence této služby Microsoft žádá uživatele, aby mu poslali různé historky spjaté s jeho komunikační službou: nejemotivnější, nejneočekávanější nebo nejzábavnější momenty. Zájemci mohou své historky posílat na IloveMessenger@li­ve.com do 28. června. (Neowin.net)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).