Hlavní navigace

Internet a reklama. Poroste její podíl?

28. 4. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Další výzkum potvrdil, že Internet bude ukusovat stále větší část z celkových výdajů na reklamu. Společnost ZenithOptimedia připouští, že v příštích třech letech se podíl Internetu v britském reklamním koláči může až zdvojnásobit, tento předpoklad však nelze s jistotou potvrdit globálně. „Ne ve všech zemích je potenciál Internetu na stejné úrovni,“ říká Adam Smith z citované společnosti. (Česká média a M&M)

Další výzkum potvrdil, že Internet bude ukusovat stále větší část z celkových výdajů na reklamu. Společnost ZenithOptimedia připouští, že v příštích třech letech se podíl Internetu v britském reklamním koláči může až zdvojnásobit, tento předpoklad však nelze s jistotou potvrdit globálně. „Ne ve všech zemích je potenciál Internetu na stejné úrovni,“ říká Adam Smith z citované společnosti. (Česká média a M&M)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.