Agentura TNS SK publikovala výsledky svého únorového průzkumu s názvem Internet a Slovensko
. Podle něj 53,7 procenta oslovených je aktivními uživateli Internetu, tedy používá jej alespoň jednou za měsíc. Nicméně 34,6 procenta respondentů podle svých slov zatím nemá vůbec žádnou zkušenost s Internetem a necelých deset procent dotázaných jej sice používá, ale méně jak jednou měsíčně. Zřejmě nebude překvapením zjištění, že nejvíce aktivních uživatelů Internetu je mezi mladými lidmi ve věku od 15 do 39 let a mezi respondenty s maturitou nebo vysokoškolským vzděláním.
Z výše zmíněných aktivních uživatelů Internetu jej 64,7 procent dotázaných nejčastěji využívá doma. V práci pak 24,5 procenta aktivních uživatelů Internetu. Dominuje přitom hledání a získávání informací pro soukromé účely, pro nějž Internet používá 76,4 procenta dotázaných. V závěsu je soukromá komunikace (75,7 procenta) a s již citelným odstupem vyhledávání informací pro pracovní účely (55,8 procenta) a pracovní komunikace (48,1 procenta). Agentura TNS SK průzkum prováděla na vzorku 1066 respondentů, který měl reprezentovat slovenskou populaci starší 15 let. (Tisková zpráva)