Hlavní navigace

Internet bere českým celoplošným televizím diváky

13. 6. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Sledovanost všech tuzemských celoplošných televizních stanic letos údajně prudce klesá. Za první třetinu letošního roku jim meziročně ubylo 16 procent diváků a úbytek bude prý dále pokračovat. Nejvíce podle statistik ztrácejí zájem o televizi mladí lidé do 30 let a lidé s vyšším vzděláním. Důvod? Internet a filmové DVD nosiče. Diváci si mohou filmy opatřit podstatně dříve než se objeví v televizi a někdy dokonce i v kinech (v případě výměnných sítí). Například český film Roming se objevil na…

Sledovanost všech tuzemských celoplošných televizních stanic letos údajně prudce klesá. Za první třetinu letošního roku jim meziročně ubylo 16 procent diváků a úbytek bude prý dále pokračovat. Nejvíce podle statistik ztrácejí zájem o televizi mladí lidé do 30 let a lidé s vyšším vzděláním. Důvod? Internet a filmové DVD nosiče. Diváci si mohou filmy opatřit podstatně dříve než se objeví v televizi a někdy dokonce i v kinech (v případě výměnných sítí). Například český film Roming se objevil na Internetu skoro o týden dříve než šel do kin. (Finanční noviny)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).