Internet Expres: nenechá vás ani na okamžik zavřít oči

11. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Martin Lér divoce spekuluje, co vlastně v televizi propaguje reklama se značkou Internet Expres. Že by to bylo CDMA? Eurotel chtěl přeci prodávat CDMA jako expresní data. Nu nevím, spekulujte, jestli vás to baví, já si počkám, co z Telecomu vypadne.

Martin Lér divoce spekuluje, co vlastně v televizi propaguje reklama se značkou Internet Expres. Že by to bylo CDMA? Eurotel chtěl přeci prodávat CDMA jako expresní data. Nu nevím, spekulujte, jestli vás to baví, já si počkám, co z Telecomu vypadne.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).