Hlavní navigace

Internet je klíčovým nástrojem pro 84 procent firem

Jiří Macich ml.

Většina českých firem (84 procent) považuje Internet za klíčový pro své podnikání. Vyplývá to alespoň z průzkumu, který zrealizovala Asociace malých a středních podniků ČR (AMSP ČR) a společnost Google. Za hlavní důvod pro využívání Internetu více než 90 procent oslovených firem uvedlo vyhledávání kontaktů, informací a také komunikaci. Zhruba 75 procent dotázaných firem pak na Internetu používá také aplikace jako jsou mapy nebo plánovače tras. Je potřebné si uvědomit, že v menších firmách…

Většina českých firem (84 procent) považuje Internet za klíčový pro své podnikání. Vyplývá to alespoň z průzkumu, který zrealizovala Asociace malých a středních podniků ČR (AMSP ČR) a společnost Google. Za hlavní důvod pro využívání Internetu více než 90 procent oslovených firem uvedlo vyhledávání kontaktů, informací a také komunikaci. Zhruba 75 procent dotázaných firem pak na Internetu používá také aplikace jako jsou mapy nebo plánovače tras. Je potřebné si uvědomit, že v menších firmách nejsou na jednotlivé oblasti týmy lidí a jeden člověk mnohdy vykonává dvě i více funkcí. Firmy proto uvítají každý dostupný nástroj, který jim může pomoci usnadnit práci nebo zlepšit podnikání, uvedla Eva Svobodová, generální ředitelka AMSP ČR.

Hned 76 procent oslovených českých firem se na Internetu prezentuje pomocí vlastních webových stránek. Služeb různých online katalogů využívá 53 procent dotázaných firem. Internet má v tomto sektoru velmi důležitou roli a pro některé malé firmy by dokonce nebýt na internetu znamenalo nebýt vůbec. Podnikatelé a firmy ale často netuší, že mohou využít mnoho bezplatných online nástrojů, služeb a zdrojů informací, které jim usnadní práci nebo ušetří čas, říká Daniel Nohel z českého Googlu. Při této příležitosti si dovolujeme upozornit na možnost bezplatné registrace do databáze živnostníků na našem sesterském serveru Podnikatel.cz. (Podnikatel.cz)

Našli jste v článku chybu?