Kabelový operátor UPC dnes oznámil, že počet zákazníků využívajících jeho vysokorychlostní internetové připojení dosáhl tento měsíc hranice 300 000 lidí. Brzké dosažení této mety se dalo očekávat již po oznámení výsledků za třetí kvartál tohoto roku. Jednoduchá dostupnost, jednoduchá instalace a technická podpora. To vede k tomu, že náš Internet vychází jako uživatelsky nejpřátelštější nejen v průzkumech a novinových anketách, ale i v internetových diskusích,
tvrdí Václav Bartoň, generální ředitel UPC v České republice. (Tisková zpráva)
Realita je ovšem poněkud odlišná. Právě v internetových diskuzích lze narazit na dlouhodobější kritiku právě technické podpory či zhoršení kvality připojení. S většími problémy se někteří klienti UPC potýkali naposledy tento víkend. František Malina, tiskový mluvčí UPC, v minulosti přiznal technické problémy kvůli přílivu nových klientů, ovšem měly být jen dočasného rázu. Letos na jaře si UPC připsalo nelichotivé vítězství anketě o „největší šmejd“, kterou spolupořádalo Sdružení obrany spotřebitelů.