Hlavní navigace

Internetová reklama na podzim roku 2004

10. 1. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

iAudit vydal zprávu o české internetové reklamě za období září – prosinec 2004. Sledovanými parametry byl zásah a počet impresí. Bezkonkurenčně nejlepší je samozřejmě portál Seznam (zásah 3.276.000 uživatelů a 1.574.955.000 impresí za podzimní období), následují servery jako Centrum, T-Mobile, Eurotel, Czech On Line, Student agency, Český Telecom nebo Oskar. Trochu překvapivým je pro mě výskyt inzerentů jako libimiseti.cz nebo ukazse.cz. (iStrategie)

iAudit vydal zprávu o české internetové reklamě za období září – prosinec 2004. Sledovanými parametry byl zásah a počet impresí. Bezkonkurenčně nejlepší je samozřejmě portál Seznam (zásah 3.276.000 uživatelů a 1.574.955.000 im­presí za podzimní období), následují servery jako Centrum, T-Mobile, Eurotel, Czech On Line, Student agency, Český Telecom nebo Oskar. Trochu překvapivým je pro mě výskyt inzerentů jako libimiseti.cz nebo ukazse.cz. (iStrategie)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).