Interstitials stále populárnější

1. 6. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Nový reklamní formát s podivným názvem „Interstitials“ si na českém Internetu začíná získávat oblibu. Nejdříve to byly servery Lupa, Peníze a Redbox s reklamou zvanou „rozžhavené vidle“ a nyní následuje i původně nekomerční internetový weblog Kompost.cz. Zatím není zřejmé, kdo je oním tajemným inzerentem, nicméně logotyp nápadně připomíná značku jednoho z předních světových výrobců automobilů.

Nový reklamní formát s podivným názvem „Interstitials“ si na českém Internetu začíná získávat oblibu. Nejdříve to byly servery Lupa, Peníze a Redbox s reklamou zvanou „rozžhavené vidle“ a nyní následuje i původně nekomerční internetový weblog Kompost.cz. Zatím není zřejmé, kdo je oním tajemným inzerentem, nicméně logotyp nápadně připomíná značku jednoho z předních světových výrobců automobilů.

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).