Hlavní navigace

Interstitials stále populárnější

Nový reklamní formát s podivným názvem „Interstitials“ si na českém Internetu začíná získávat oblibu. Nejdříve to byly servery Lupa, Peníze a Redbox s reklamou zvanou „rozžhavené vidle“ a nyní následuje i původně nekomerční internetový weblog Kompost.cz. Zatím není zřejmé, kdo je oním tajemným inzerentem, nicméně logotyp nápadně připomíná značku jednoho z předních světových výrobců automobilů.
Mirek Zeman 1. 6. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Nový reklamní formát s podivným názvem „Interstitials“ si na českém Internetu začíná získávat oblibu. Nejdříve to byly servery Lupa, Peníze a Redbox s reklamou zvanou „rozžhavené vidle“ a nyní následuje i původně nekomerční internetový weblog Kompost.cz. Zatím není zřejmé, kdo je oním tajemným inzerentem, nicméně logotyp nápadně připomíná značku jednoho z předních světových výrobců automobilů.