Hlavní navigace

Nová Intextová reklama se prý Internet BillBoardu osvědčuje

Karel Wolf

Nový reklamní formát, takzvaná Intextová reklama, kterou poslední měsíc testovala internetová reklamní společnost Internet BillBoard, dle slov provozovatele přináší zajímavé výsledky. Intextová reklama kombinuje klasickou kontextovou reklamu s pop up bublinami, které mohou obsahovat textový nebo multimediální obsah (flash, video), jenž se zobrazí po najetí myší na označené slovo.

Nový reklamní formát, takzvaná Intextová reklama, kterou poslední měsíc testovala internetová reklamní společnost Internet BillBoard, dle slov provozovatele přináší zajímavé výsledky. Intextová reklama kombinuje klasickou kontextovou reklamu s pop up bublinami, které mohou obsahovat textový nebo multimediální obsah (flash, video), jenž se zobrazí po najetí myší na označené slovo.

Během uplynulého měsíce bylo na českém Internetu v rámci testování formátu podtrženo 58 229 925 klíčových slov na serverech s hodně odlišnou cílovou skupinou (např. mobilmania.cz, epravo.cz, interval.cz, prima-autosalon.cz, sluzby.cz), průměrná efektivita zobrazovaných bublin z hlediska míry prokliku (CTR) podle IBB činila 23%. Z údajů je patrné, že prostor pro zadavatele intextové reklamy je poměrně velký, tvrdí generální ředitel IBB Karel Pavlíček. Do budoucna předpokládáme razantní nárůst zadavatelů především v oblasti grafických formátů a je pouze otázkou času, kdy zadavatelé inzerce tento způsob podpory značky objeví, je dále přesvědčen Pavlíček. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?