Nový reklamní formát, takzvaná Intextová reklama, kterou poslední měsíc testovala internetová reklamní společnost Internet BillBoard, dle slov provozovatele přináší zajímavé výsledky. Intextová reklama kombinuje klasickou kontextovou reklamu s pop up bublinami, které mohou obsahovat textový nebo multimediální obsah (flash, video), jenž se zobrazí po najetí myší na označené slovo.
Během uplynulého měsíce bylo na českém Internetu v rámci testování formátu podtrženo 58 229 925 klíčových slov na serverech s hodně odlišnou cílovou skupinou (např. mobilmania.cz, epravo.cz, interval.cz, prima-autosalon.cz, sluzby.cz), průměrná efektivita zobrazovaných bublin z hlediska míry prokliku (CTR) podle IBB činila 23%. Z údajů je patrné, že prostor pro zadavatele intextové reklamy je poměrně velký,
tvrdí generální ředitel IBB Karel Pavlíček. Do budoucna předpokládáme razantní nárůst zadavatelů především v oblasti grafických formátů a je pouze otázkou času, kdy zadavatelé inzerce tento způsob podpory značky objeví,
je dále přesvědčen Pavlíček. (Tisková zpráva)