Hlavní navigace

Inzerenti na Nově musí od října umístit 1% objemu peněz z každé kampaně na Fandu

Jan Potůček

Nova toto přerozdělení investic do reklamních kampaní avizovala již loni na podzim, když prezentovala svoji obchodní politiku pro letošní rok

Doba čtení: 1 minuta

Všichni inzerenti televize Nova budou muset od října umisťovat jedno procento objemu peněz z každé kampaně na nový kanál Fanda. Obchodním partnerům Novy to dnes oznámil ředitel televizního prodeje CET 21 Jan Ulrych. Změní se i poměr rozložení reklamních investic mezi stávající dva volně šířené kanály Novy – hlavní Novu a filmový program Nova Cinema, a to na 84 : 15 : 1 (Nova : Nova Cinema : Fanda).

K TÉMATU: Fanda vstupuje do DVB-T, naladíte ho v celoplošném multiplexu 4

Czech Internet Forum 2018 Tip s tlačítkem

“V souladu s čl. 1.1 Cenových podmínek propagace na TV Nova, TV Nova Cinema a Novém kanále ze dne 15. února 2012 si Vám dovolujeme oznámit, že s účinností od 1. října 2012 dojde v rámci obchodní politiky CET 21 spol. s r.o. ke změně Poměru rozložení, tj. k úpravě „splitu“ komerčních GRP v rámci prodeje „Nova Group“ pro Cílovou skupinu: Dospělí 15+, a to tak, že Poměr rozložení bude činit: (i) TV NOVA 84% Ratingových bodů a (ii) TV NOVA CINEMA 15% Ratingových bodů a (iii) FANDA 1% Ratingových bodů,” stojí v oznámení CET 21 obchodním partnerům, které má server DigiZone.cz k dispozici.

Právě od října by měl být Fanda zařazen do elektronického měření sledovanosti pomocí peoplemetrů, takže kampaně na tomto programu bude možné prodávat prostřednictvím tzv. GRP.

Našli jste v článku chybu?