Klesající zájem o reklamu v rádiích přiměl dosavadní konkurenty k nebývalé spolupráci. Vybraná rádia zastupovaná společností Regie Radio Music (RRM) jsou od tohoto týdne nabízena ve společném inzertním balíčku s rádii zastupovanými agenturou Big Partnership Media (BPM). Nový produkt nazvaný 12´29 pak podle nich nabízí zásah 1,176 milionu posluchačů ve věku od 12 do 29 let týdně, což je více, než mohou aktuálně nabídnout jednotlivé české televize nebo jejich mediálí zastupitelství.
K TÉMATU: Komerční rádia chtějí snížit reklamu ve vysílání Českého rozhlasu
“Produkt RRM 12´29 spojuje rozhlasové spoty na rádiích Evropa 2, Dance rádio, Rock Zone, které zastupuje RRM a rádií Krokodýl, Černá Hora, Rock Max a Free rádio, které mediálně zastupuje Big Partnership Media,” upřesnila zastupitelství ve společné tiskové zprávě. „Mnoho inzerentů není spokojeno s výsledky televizních kampaní u mladších cílových skupin. Těm nabízíme využití potenciálu našich rádií s vysokou afinitou na perspektivní cílovou skupinu lidí ve věku 12 až 29 let. Nová kupláž jich nabízí 1 176 000 týdně, čímž se v této cílové skupině stává jedničkou na trhu,“ říká obchodní ředitel RRM Martin Nováček.
Mladí lidé jsou vůbec nejvyhledávanější reklamní cílovou skupinou, oslovit je ale bývá nesmírně těžké, protože odmítají tradiční způsob konzumace médií. RRM je největším mediálním zastoupením na českém rozhlasovém trhu, patří do skupiny Lagardere Active ČR, která provozuje např. Frekvenci 1, Evropu 2, Rádio Bonton a nově i českou BBC. RRM zastupuje i rádia, která nejsou vlastněna touto skupinou a týdně si všechny zastupované stanice naladí víc než 4,8 milionu posluchačů.