V Itálii se úspěšně rozvíjí služba Mediaset Premium, která nabízí zemské digitální vysílání za poplatek. V loňském roce si pro něj Italové nakoupili 1,1 milionu předplacených karet, během roku 2007 k nim přibylo už 250 tisíc dalších. Vysílání funguje systémem pay-per-view, divák tedy platí za jednotlivé pořady.
Největším tahákem služby jsou zápasy dvou nejvyšších italských fotbalových soutěží Serie A a Serie B, domácí obdoba reality show Big Brother (Grande Fratello) a premiérové filmy. Kromě nákupu nových karet si diváci mohou dobíjet i ty staré, podobně jako kredit do mobilního telefonu. Za rok 2006 Mediaset Premium napočítal 4,1 milionu dobití, letos jich bylo už 1,2 milionu.
Informace pocházejí z výroční zprávy společnosti Mediaset, kterou nedávno schválilo její vedení a zmiňuje ji server Broadbandtvnews.com. Mediaset Group, vedená italským mediálním magnátem a bývalým premiérem Silviem Berlusconnim, měla vloni obrat 3,75 miliard eur (106,9 miliard korun) a zisk 505,5 milionu eur (14,4 miliardy korun).