Hlavní navigace

Jak Američané používají instantní messaging

14. 9. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Společnost Pew Internet & American Life Project se pídila po tom, jak a k čemu Američané využívají instantní messaging. 31 procent dotázaných přes IM posílá odkazy přátelům a kolegům (já také). 30 procent odkazuje přes IM na fotografie nebo soubory (já většinou ne). 30 procent odkazuje na streamovaný obsah (já výjimečně). Pět procent sdílí soubory s hudbou a videem (také ne). Vidíte, a já myslel, že si lidé přes kecálky hlavně povídají. (Hypergene)

Společnost Pew Internet & American Life Project se pídila po tom, jak a k čemu Američané využívají instantní messaging. 31 procent dotázaných přes IM posílá odkazy přátelům a kolegům (já také). 30 procent odkazuje přes IM na fotografie nebo soubory (já většinou ne). 30 procent odkazuje na streamovaný obsah (já výjimečně). Pět procent sdílí soubory s hudbou a videem (také ne). Vidíte, a já myslel, že si lidé přes kecálky hlavně povídají. (Hypergene)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.