Hlavní navigace

Jak se daří „českému YouTube?“

5. 6. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Druhý příspěvěk na konferenci Internet Video Forum 2007 připravil pan David Hác. Představil projekt N-joy.cz. Od ledna letošního roku, kdy byl projekt spuštěn se jeho návštěvnost zvýšila čtyřikrát. V současné době N-joy.cz generuje přibližně 80 tisíc unikátních návštěvníků měsíčně. Postupně se také zvětšuje objem stažených videí.

Druhý příspěvěk na konferenci Internet Video Forum 2007 připravil pan David Hác. Představil projekt N-joy.cz. Od ledna letošního roku, kdy byl projekt spuštěn se jeho návštěvnost zvýšila čtyřikrát. V současné době N-joy.cz generuje přibližně 80 tisíc unikátních návštěvníků měsíčně. Postupně se také zvětšuje objem stažených videí.

25 procent video příspěvků na serveru N-joy.cz vytváří sami uživatelé. Nicméně 44 procent shlédnutých videí tvoří právě uživatelská videa a je předpoklad, že toto čísla do budoucna poroste.

V současné době je projekt samofinancovatelný pouze částečně a proto majitelé serveru připravují kroky, které by měli zvýšit podíl textové a video reklamy, pomocí níž by byl placen provoz a náklady na jeho vývoj.

David Hác vidí budoucnost v soutěžích a virálních videích. N-joy.cz také jedná s dalšími českými a zahraničními partnery o rozšíření velkoobchodního modelu, který nyní využívá např. Tiscali video

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).