Hlavní navigace

Jak se dělá marketing pro Andreje Babiše? Přijďte na NetClub s Markem Prchalem

28. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podílel se na volební kampani ANO 2011, ale dřívě třeba i TOP 09. Ovlivňoval marketingové strategie řady velkých firem. Ve středu bude v NetClubu odpovídat na dotazy Petra Koubského.

Hostem tradičního NetClubu ve středu 30. října bude Marek Prchal, který sám sebe profesně označuje za Idea Makera. V poslední době se podílel na komunikaci v kampani hnutí ANO 2011, pro které například koordinoval přípravu nového loga.

Do vod politického marketingu nezabrousil poprvé. Dříve pracoval také na kampani strany TOP 09 a byl spoluautorem přesvědčovací kampaně Přemluv bábu, která v roce 2010 s nadsázkou cílila na mladé voliče. Podepsaný je také pod kampaní Vždyť to jede jinam pražského Dopravního podniku a pod komunikací řady dalších velkých firem.

Jak se dělá předvolební kampaň pro Andreje Babiše? Jsou politici přístupní neotřelým nápadům? Co vlastně před volbami v politickém marketingu nejvíce zafungovalo? Jak moc se o jejich výsledku rozhodovalo na sociálních sítích? Přijďte se Marka Prchala sami zeptat na to, co vás zajímá.

NetClub s Markem Prchalem proběhne ve středu 30. října od 9:30 v pražské Galerii Café Louvre. Registrovat se můžete na této stránce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).