Jak se na konci března změní firemní Stránky na Facebooku

6. 3. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Konzultační agentura Dobrý web připravila školení, na kterém se zájemci dozvědí praktické informace o nové podobě firemních Stránek na Facebooku (TIMELINE). Absolventi školení získají přehled o tom: Jak se k 30. březnu 2012 změní firemní Stránky na Facebooku a co to znamená pro vaše stávající Stránky. Co vše je v nové TIMELINE podobě a čím se liší od původní podoby. Praktické tipy na využití TIMELINE. Konkrétní informace o všech grafických a dalších prvcích TIMELINE.

Konzultační agentura Dobrý web připravila školení, na kterém se zájemci dozvědí praktické informace o nové podobě firemních Stránek na Facebooku (TIMELINE). Absolventi školení získají přehled o tom:

  • Jak se k 30. březnu 2012 změní firemní Stránky na Facebooku a co to znamená pro vaše stávající Stránky.
  • Co vše je v nové TIMELINE podobě a čím se liší od původní podoby.
  • Praktické tipy na využití TIMELINE.
  • Konkrétní informace o všech grafických a dalších prvcích TIMELINE.

Školení se koná ve středu 21.3.2012 od 9 hodin a v pátek 30.3.2012 od 13 hodin ve školicí místnost IINFO na Praze 6.

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).