Hlavní navigace

Jak to bude s grafickou reklamou na Google?

29. 12. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Marissa Mayerová, viceprezident vyhledávacích produktů a uživatelských zkušeností, podala své vyjádření. Na personalizované úvodní stránce Google se mohou v dohledné době grafické formáty objevit. Ve výsledcích hledání čistě grafické reklamy nebudou. Nicméně je možné, že budou přidávány grafické prvky k zobrazovaným textovým reklamám. (Milan Kryl)

Marissa Mayerová, viceprezident vyhledávacích produktů a uživatelských zkušeností, podala své vyjádření. Na personalizované úvodní stránce Google se mohou v dohledné době grafické formáty objevit. Ve výsledcích hledání čistě grafické reklamy nebudou. Nicméně je možné, že budou přidávány grafické prvky k zobrazovaným textovým reklamám. (Milan Kryl)

Autor článku

Autor vede tým aliancí a výkonnostního marketingu ve společnosti LMC, nejvýznamnějšího operátora na českém elektronickém trhu práce (www.jobs.cz, www.prace.cz).