Hlavní navigace

Jaká je budoucnost regionálního zpravodajství?

2. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Klubový večer Media Monday 8. 11. se zabývá regionálním zpravodajstvím. Noviny i televize se vždy snažily o zpravodajské pokrytí na detailnější než celostátní úrovni, teprve nástup internetových médií však otevřel v tomto směru opravdu velké možnosti. Nyní již nejde o to, co je technicky možné, ale o to, co zda pro regionální zpravodajství jsou čtenáři a inzerenti. Tři přednášky a panelová diskuse na toto téma budou hledat odpovědi. Seznámíme se s výsledky průzkumu společnosti MediaResearch,…

Klubový večer Media Monday 8. 11. se zabývá regionálním zpravodajstvím. Noviny i televize se vždy snažily o zpravodajské pokrytí na detailnější než celostátní úrovni, teprve nástup internetových médií však otevřel v tomto směru opravdu velké možnosti. Nyní již nejde o to, co je technicky možné, ale o to, co zda pro regionální zpravodajství jsou čtenáři a inzerenti. Tři přednášky a panelová diskuse na toto téma budou hledat odpovědi. Seznámíme se s výsledky průzkumu společnosti MediaResearch, který přináší množství aktuálních dat o zájmu uživatelů internetu o regionální zprávy.

ebf - partner 1

Milan Fridrich z České televize předvede strategický plán ČT v oblasti nových médií a Norbert Gulevič ze Seznamu popíše přístup své firmy k regionálnímu zpravodajství. Panelová diskuse bude porovnáním názorů šéfů velkých internetových zpravodajských serverů, které regionální zprávy provozují: Novinky, iDnes a Aktuálně. Doplní je zástupce vydavatelství Mladá fronta, které vydává jak ekonomický deník E15, tak regionální tištěnou Sedmičku.

Více informací a možnost registrace na akci najdete na webu sdružení Tuesday Business Network.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).