Hlavní navigace

Jan Hus na Šíleně smutnou princeznu nestačil, porazila ho i u starších diváků

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nova byla i v pátek nejsledovanější televizí. V rámci celodenního i večerního podílu se pohybovala u mladšího publika nad 30 %.

Doba čtení: 2 minuty

První díl Jana Husa měl přes sedm set tisíc diváků

Přibližně šedesát tisíc diváků od sebe dělilo v pátek večer první díl historického dramatu Jan Hus, který uvedla Jednička České televize, a Šíleně smutnou princeznu nasazenou televizí Nova. Zatímco pohádku si nenechalo ujít 788 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 23,91 %, výpravný film, jenž vznikl v koprodukci s německofrancouzskou stanicí Arte, si pustilo 726 tisíc diváků (share 22,12 %). Pro Českou televizi ale nejde o špatný výsledek a spíše než strhnutí masivního diváckého zájmu bylo cílem edukovat diváky o postavě významného českého myslitele. U mladšího publika dělilo oba pořady přibližně osm procentních bodů.

ČTVRTEČNÍ DATA: Jednička se v mezitýdenním srovnání propadla ve čtvrtek o dvě stě tisíc diváků

Nejsledovanější televizí byla v pátek Nova s celodenním podílem 25,89 % u staršího a 30,56 % u mladšího publika. Nejvyššího share, hodnoty přes 32 %, dosáhla stanice u diváků ve skupině od 15 do 54 let v prime time, tedy hlavním vysílacím čase. Nad hranici jednoho milionu diváků se dostaly pouze Televizní noviny, rovný milion mělo sportovní zpravodajství. Nejúspěšnější pořady Jedničky, talk show Všechnopárty, si tentokrát pustilo 889 tisíc diváků (share 28,37 %). Stanice ČT 1 oslovila přes den 16,13 % publika, večer se přiblížila k 22 %. Prostřeno! na Primě, které bylo jejím nejsledovanějším pořadem, vidělo 530 tisíc diváků.

NMI18_Sedivy

Graf podílu kanálů (29. 5. 2015)
Graf podílu skupin (29. 5. 2015)
Kanály – průměrné podíly (29. 5. 2015)

Malé televize dvousettisícové hranice nedosáhly

Žádná z menších, případně tematických televizí hranice dvou set tisíc diváků nedosáhla. Díky dokumentu Geniální zvířata se k ní se 178 tisíci lidmi (share 5,52 %) přiblížila Dvojka, která dosáhla celodenního podílu 3,77 % a v prime time se pohybovala okolo 3,5 %. Byla tak úspěšnější než TV Barrandov. Plnoformátová stanice po celý den „kroužila“ okolo tříprocentního podílu. Jejím nejsledovanějším pořadem byly se 138 tisíci diváky (share 4,15 %) Stopy života. Spolu s Intimem Heidi Janků šlo o jediné dva formáty stanice, které pokořily stotisícovou hranici.

MINULÝ TÝDEN: Všechnopárty jediná v pátek nad milionem diváků, pohádky na Nově a ČT 1 uhrály plichtu

Top 10 všechny stanice (29. 5. 2015)
Top 5: ČT1 (29. 5. 2015)
Top 5: ČT2 (29. 5. 2015)
Top 5: ČT24 (29. 5. 2015)
Top 5: ČT sport (29. 5. 2015)
Top 5: ČT :D (29. 5. 2015)
Top 5: ČT art (29. 5. 2015)
Top 5: Nova (29. 5. 2015)
Top 5: Nova Cinema (29. 5. 2015)
Top 5: FANDA (29. 5. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (29. 5. 2015)
Top 5: TELKA (29. 5. 2015)
Top 5: Prima (29. 5. 2015)
Top 5: Prima COOL (29. 5. 2015)
Top 5: Prima love (29. 5. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (29. 5. 2015)
Top 5: TV Barrandov (29. 5. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (29. 5. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (29. 5. 2015)
Našli jste v článku chybu?