Hlavní navigace

Jízdomat přebírá slovenskou jedničku ve spolujízdě autem

15. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Půl roku od vstupu na slovenský trh, kupuje největší český zprostředkovatel spolujízdy tamní jedničku, portál Stopar.sk.

Dva týdny poté, co provozovatelé francouzské služby BlaBlaCar, která se specializuje na zprostředkování spolujízdy, oznámili nebývale vysokou investici přesahující 2 miliardy korun a plán na razantní expanzi, mimo jiné i do zemí východní Evropy, spojují své síly největší český a slovenský hráč v této oblasti.

Majitelé portálu Jízdomat.cz, který funguje na tuzemském trhu od roku 2010, oznámili akvizici slovenské služby Stopar.sk. Ta byla založena už v roce 2005 a na Slovensku v současné době platí za jedničku zprostředkování spolujízdy.


Autor: Jízdomat.cz

„Dohodli jsme se, že spojíme naše síly, know-how a technické zajištění, které má Jízdomat daleko propracovanější, tak, aby Stopar dokázal svým uživatelům nabídnout co nejlepší služby. Do konce srpna poběží web ještě ve staré verzi, od září však budou všichni uživatelé používat Stopar na platformě Jazdomatu,“ vysvětluje Marcel Veselka, zakladatel web Stopar.sk.

Šéf Jízdomatu Jan Mittner (vlevo) a Marcel Veselka zakladatel služby Stopar.sk uzavírají dohodu.
Autor: Jízdomat.cz

Šéf Jízdomatu Jan Mittner (vlevo) a Marcel Veselka zakladatel služby Stopar.sk uzavírají dohodu.

Jízdomat, který vstoupil na slovenský trh koncem loňského roku (pod značkou Jazdomat), tak na tamním trhu výrazně posiluje. Z akvizice budou těžit i čeští uživatelé.

MMF24

"Slovensko je první země, na kterou jsme se s projektem rozhodli vstoupit. Přizpůsobili jsme web a jeho funkce už při programování portálu Jazdomat.sk. Akvizice projektu Stopar.sk byla dalším logickým krokem. Uživatelům v obou zemích tak dokážeme nabídnout lepší technické funkce, větší databázi pro spárování nabídky s poptávkou a také zajištění ověření identity a uživatelské reference, vysvětluje šéf portálu Jízdomat Jan Mittner.

Stopar.sk v době akvizice evidoval více než 30 tisíc registrovaných uživatelů a zhruba 160 tisíc inzerátů. Naproti tomu na Jízdomatu se za necelé čtyři roky zaregistrovalo více než 90 tisíc lidí. Týdně se prostřednictvím Jízdomatu podaří zprostředkovat okolo 10 tisíc spolujízd.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).