Jednička po celý den jasným lídrem trhu
Třetí premiérové vánoční pohádce prvního programu České televize už se hranici dvou milionů diváků pokořit nepodařilo. K tomuto výsledku jí chybělo něco málo přes tři sta tisíc lidí. Johančino tajemství, které den předtím odvysílala Jednotka Rozhlasu a televize Slovenska (RTVS), si pustilo 1,685 milionu diváků při podílu na publiku (share 39,64 %; 37,05 % v 15–54). Bodovala i československá komedie Jak dostat tatínka do polepšovny – přes 1,2 milionu diváků – a mimo jiné i Události – 1,165 milionu lidí. Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana si nenechalo ujít 918 tisíc lidí.
PÁTEČNÍ DATA: Svatojánský věneček měl přes dva miliony diváků, Jednička po celý den nad 30 %
Jednička České televize byla po celý den s přehledem nejsledovanější stanicí na trhu. V sobotu se stanice pohybovala u dospělého publika nad 30 % a u mladšího publika dosáhla 27 %. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, dosáhla stanice 29% share a v kategorii 15–54 dosáhla prakticky totožné hodnoty jako přes den. Naopak Nova se musela spokojit pouze s podílem 13,82 % (share 16,23 % v 15–54), večer se pohybovala mezi 17 a 18 %. Prima se pohybovala po celý den ve všech kategoriích přibližně okolo 10 %. Pořady této stanice vysílané po 20. hodině se do její TOP 5 vůbec nedostaly.
Ranhojič oslovil na ČT 2 téměř půlmilion diváků
Mimořádně úspěšný byl na Dvojce Ranhojič. Premiéra německého snímku z roku 2013, v němž se objevil mimo jiné i Ben Kingsley, oslovila po 20. hodině téměř půl milionu diváků, což zajistilo této stanici podíl v obou diváckých skupinách nad deseti procenty. Dvojka tak dosáhla v prime time v obou diváckých skupinách přibližně osmiprocentní podíl. Stanice se tak dostala na přibližně dvojnásobný podíl, jakým se mohla pochlubit plnoformátová Televize Barrandov, a porazila například i Novu Cinemu a Primu Cool.
MINULÝ TÝDEN: Vyhlášení výsledků finále StarDance klepalo na hranici dvou milionů diváků a podílu 50 %
TV Barrandov dosáhla na setinu přesně podíl rovných 5 %. Diváci tentokrát preferovali zejména Exkluziv Kateřiny Brožové. Ujít si ho nenechalo 237 tisíc diváků (share 6,74 %). Klasická československá komedie Anděl na horách přilákala k obrazovce necelých 200 tisíc diváků (share 4,41 %; 4,62 % v 15–54). Souboj o mladší publikum mezi Novou Cinema a Primou Cool vyhrál přes den tematický kanál Novy díky hodnotě 6,15 %. V prime time se obě stanice pohybovaly nad 5 % a dělily je od sebe necelé tři desetiny procentního bodu.