Hlavní navigace

JOJ Cinema oslavila první výročí u Atmedia. Na podzim uvede historické drama Lord of Shanghai

3. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: JOJ Cinema
UVNITŘ PODZIMNÍ PREMIÉRY A VIDEO – Dne 1. srpna 2016 začala stanici obchodně zastupovat společnost Atmedia. Do té doby si televize prodávala reklamu sama.

Jak jsme vás následně, 7. října 2016, informovali, díky společnosti Atmedia se reklama výrazně zvedla. Jen v samotném srpnu se zvýšila na čtyřnásobek, v září pak – v porovnání se srpnem – ještě dvakrát.

Placenou tematickou filmovou stanici JOJ Cinema v rámci roku u Atmedia naladila více než pětina všech televizních diváků starších 15 let. Typickým divákem pak jsou lidé v aktivním věku 25–54 let, SŠ+, socioekonomických skupin ABC a nejčastěji z měst nad 20 tisíc obyvatel.

Nejvyššího celodenního podílu na sledovanosti dosáhla JOJ Cinema 25. června 2017 – sledovalo ji 0,35 % diváků v obecné cílové skupině 15+.

K TÉMATU: Na Joj Cinema se od srpna zvětší objem reklamy čtyřnásobně. Od srpna bude stanici obchodně zastupovat Atmedia

Joj Cinema má kvůli přidané reklamě neaktuální program

Na JOJ Cinema se v porovnání se srpnem zvedla reklama na téměř dvojnásobek

JOJ Cinema za posledních 12 měsíců stvrdila svoji pevnou pozici na konkurenčním televizním trhu, hodnotí rok spolupráce s Atmedia Ivana Semjanová, marketingová ředitelka JOJ Group, a pokračuje: Partnerství s mediálním zastupitelstvím Atmedia považujeme za oboustranně přínosné a chceme v něm pokračovat i v budoucnosti.

Pilířem programové nabídky jsou česko-slovenské televizní premiéry nedávných kinohitů. U cílové skupiny 15+ v uplynulém roce uspěl u diváků zejména thriller Na špatné straně hlavně, drama Boj za svobodu, akční snímek Pád Londýna a dobrodružný film Bohové Egypta. Všechny pořady dosáhly podílu na sledovanosti až 1 %.

WT100 temata

Na podzim chystá JOJ Cinema několik zahraničních filmových premiér. Diváci se v září mohou těšit na thriller V hledáčku střelce (Beyond the Reach, 2014), drama Motel (The Bag Man, USA, Bahamy, 2014) a mj. také na historické drama Lord of Shanghai (český název zatím nemá, Čína, 2016). Fotografie v galerii.

V uplynulém roce vyšla JOJ Cinema také s kanálem JOJ Cinema +1 (viz samostatný článek) a televize tak reagovala na trend odložené sledovanosti. Ta nakonec u stanice tvoří plných 11 %.

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.