Jak jsme vás následně, 7. října 2016, informovali, díky společnosti Atmedia se reklama výrazně zvedla. Jen v samotném srpnu se zvýšila na čtyřnásobek, v září pak – v porovnání se srpnem – ještě dvakrát.
Placenou tematickou filmovou stanici JOJ Cinema v rámci roku u Atmedia naladila více než pětina všech televizních diváků starších 15 let. Typickým divákem pak jsou lidé v aktivním věku 25–54 let, SŠ+, socioekonomických skupin ABC a nejčastěji z měst nad 20 tisíc obyvatel.
Nejvyššího celodenního podílu na sledovanosti dosáhla JOJ Cinema 25. června 2017 – sledovalo ji 0,35 % diváků v obecné cílové skupině 15+.
Joj Cinema má kvůli přidané reklamě neaktuální program
Na JOJ Cinema se v porovnání se srpnem zvedla reklama na téměř dvojnásobek
JOJ Cinema za posledních 12 měsíců stvrdila svoji pevnou pozici na konkurenčním televizním trhu,
hodnotí rok spolupráce s Atmedia Ivana Semjanová, marketingová ředitelka JOJ Group, a pokračuje: Partnerství s mediálním zastupitelstvím Atmedia považujeme za oboustranně přínosné a chceme v něm pokračovat i v budoucnosti.
Pilířem programové nabídky jsou česko-slovenské televizní premiéry nedávných kinohitů. U cílové skupiny 15+ v uplynulém roce uspěl u diváků zejména thriller Na špatné straně hlavně, drama Boj za svobodu, akční snímek Pád Londýna a dobrodružný film Bohové Egypta. Všechny pořady dosáhly podílu na sledovanosti až 1 %.
Na podzim chystá JOJ Cinema několik zahraničních filmových premiér. Diváci se v září mohou těšit na thriller V hledáčku střelce (Beyond the Reach, 2014), drama Motel (The Bag Man, USA, Bahamy, 2014) a mj. také na historické drama Lord of Shanghai (český název zatím nemá, Čína, 2016). Fotografie v galerii.
V uplynulém roce vyšla JOJ Cinema také s kanálem JOJ Cinema +1 (viz samostatný článek) a televize tak reagovala na trend odložené sledovanosti. Ta nakonec u stanice tvoří plných 11 %.