Hlavní navigace

JOJ Plus zaznamenala nejúspěšnější týden od svého startu

23. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

23. 2. 2009

Slovenský program JOJ Plus, který mohou sledovat čeští diváci v satelitní platformě Skylink a ve vybraných kabelových a IPTV sítích, dosáhl minulý týden svého největšího podílu na divácích za svou prozatím krátkou historii. Průměrný podíl na divácích na Slovensku dosáhl 2.3 % procent. Údaje o českých divácích z pochopitelných důvodů nejsou bohužel k dispozici. V hlavním vysílacím čase ji sledovalo v průměru 1.9 % diváků. Kanál se tak umístil na čtvrtém místě po Markíza, TV JOJ a Jednotce.

Lupa tip MF temata2

ČTĚTE TAKÉ: TV JOJ chystá třetí kanál

Ve skupině diváků 40+, na kterou JOJ Plus cílí především, dosáhl tento kanál podílu 2.7 % celodenně a 2.1 % v prime-timu, neboli hlavním vysílacím čase. Podle údajů, které má k dispozici společnost MAC TV, provozovatel TV JOJ, byl nejúspěšnějším titulem snímek Copak je to za vojáka, který v neděli překročil hranici sto tisíc diváků a zastavil se na čísle 119 tisíc. Tehdy byl podíl televize dokonce 6 %. U tohoto údaje však chybí důležitá zmínka, které cílové skupiny se číslo týká.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.