Hlavní navigace

Kampaň na podporu DVB-T začala, využívá web www.neplatte.tv

27. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

27. 3. 2012

UVNITŘ FOTO České Radiokomunikace zahájily slibovanou kampaň na podporu pozemního příjmu televizního signálu. Využívají k ní webovou stránku www.neplatte.tv, na kterou upozorňuje krátký televizní spot s dvěma pouličními zametači, odklízejícími kupu spadaných tisíkorunových bankovek na dlažbu ulice starého města. Spot firma umístila i do záhlaví webu www.digistran­ky.cz, na který je přesměrovaná i výše uvedená stránka.

K TÉMATU: ČRa chtějí zvýšit povědomí o DVB-T. Rozjedou reklamní kampaň

WT100 persony2 (Ilinčev aspol)

Kromě spotu web nabízí srovnání čtyř typů příjmu televizního signálu: kromě pozemního i kabelový, satelitní a přes IPTV. Ze srovnání pochopitelně vychází nejlépe pozemní příjem televize, u kterého České Radiokomunikace neopomínají zdůraznit, že je zcela zdarma na jednoduchou anténu. Ústředním sloganem kampaně je motto „Stačí zapnout“. Firma v minulosti čelila ostré kritice komerčních televizí, že nedělá nic pro propagaci DVB-T, což vede k posilování neterestrických vysílacích platforem, především satelitu.

Kampaň Českých Radiokomunikací na podporu DVB-T (Zdroj: www.digistran­ky.cz)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.