Hlavní navigace

Kampaň na VyVolené – Nové hrdiny ve finále televizních cen Promax

3. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
3. 4. 2008

U diváků propadák, televizní profesionálové ale považují třetí řadu české verze reality show VyVolení – Noví hrdinové za povedenou. Tedy alespoň její zaváděcí kampaň s využitím zvířecích hlav, kterou pro televizi Prima připravila agentura McCann Ericsson. Upoutávka se podle mluvčího Primy Ladislava Pavlíka probojovala mezi sedm nejlepších „reality TV promo“ na mezinárodní soutěži Promax Awards.

BRAND24

Ceny Promax jsou v televizní branži přirovnávané k filmovým Oscarům. V České republice tuto cenu získala například televize Nova s upoutávkou na film Titanic nebo na filmovou sérii Indiana Jones. Česká televize zase bodovala s propagačním spotem na časopis ČT+, který připravovala agentura syna dnešní programové ředitelky ČT Kateřiny Fričové. Prima má šanci uspět na Promaxu vůbec poprvé.

Chtěli jsme vytvořit originální kampaň, která dokáže okamžitě upoutat pozornost. Jsme rádi, že se nám to podařilo a stali jsme se jediným českým zástupcem, který má v této kategorii šanci vyhrát prestižní ocenění, prohlásil marketingový ředitel Primy Jan Muller. O vítězích soutěže rozhodne mezinárodní porota příští týden na výroční konferenci v Barceloně.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).