Hlavní navigace

Kdo si zaplatí, dostane lepší ceny. Alza rozšiřuje svou prémiovou službu

3. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Black Friday po celý rok. Alza zkouší po čtvrt roce fungování nalákat do své speciálky nové zákazníky.

Nechci slevu zadarmo. Okřídlený citát by mohl platit na rozšířenou nabídku Alza Premium. Podle obchodního ředitele e-shopu Olega Vojtíška patří zákazníci, kteří využívají prémiovou službu, mezi ty nejnáročnější. 

Teď tak kromě dopravy zdarma a přístupu k databázi videa a hudby přidává Alza slevy, které podle Vojtíška mohou přesáhnout i ty z výprodejových akcí typu Black Friday. 

Není to ale zadarmo. Roční členství vyjde na 2 490 korun. Službu rozjel e-shop loni v říjnu, ale zatím neprozrazuje, kolik zákazníků si Alza Premium pořídilo. 

„Před Vánoci zájem skokově vzrostl, jednak kvůli možnosti využít dopravu zdarma na vánoční dárky, ale také kvůli sledování filmů,“ dodává mluvčí obchodu Šárka Jakoubková.

Věrnostní služby zavedl i konkurenční Mall.cz. Ten poskytuje také bezplatnou dopravu a prodlouženou lhůtu pro vrácení zboží. Do VIP klubu se mohou dostat především hodně utrácející zákazníci. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).